Jag drömde om en arab

Rubriken säger väl.. sitt..!

Men det är sant! Inatt drömde jag om en arab som skulle ta med mig till ett "fjärran land", sa han. Jag följde ju självklart med (nyfiken som jag är). Och när vi väl var där så tog han in mig i ett hus som glittrade, och det stod en rosa ponny där inne. Jag blev ju jätteglad för när jag var liten önskade jag mig alltid en rosa ponny. Araben sa till mig att jag får ponnyn ifall jag har sex med araben. Det ville ju inte jag och började gå mot dörren ut, men han sprang efter! Han tog tag i mig och slängde ner mig på golvet, började slå och sparka på mig. Jag grät och skrek som en gris och hoppades på att han skulle sluta. Men han bara fortsatte. Efter ett tag slet han av mig alla kläderna och våldtog mig..! När han var klar gav han mig en lapp med hans nummer på och sa "Ring mig ;)"
Helt sjukt!

Jag tycker inte illa om araber, så ni som är utlänningar vill jag inte att ni ska tro att jag ser alla er såhär. Jag blev förvånad över mig själv, faktiskt!
Och jag antog inte bara att han var arab för att han hade mörka ögonbryn och svart hår eller något sånt. Men han sa faktiskt det! Att han var arab alltså.

That's my dream tonight.
Nu ska jag fixa lunch och gå till skolan.

PUSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Aa

Haha

2010-11-10 @ 12:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0