Ojojoj!

Blev ingen uppdatering igår, tyvärr! :(

Men nu är jag tillbaka och skriver, haha! :D Nej men nu ska jag sluta låtsas vara glad, för jag är faktiskt jättejätteledsen och deppig!
JAG FÅR INTE GÅ UT IDAG!
Herregud
, vad jag ibland önskar att jag vore arton och ingen i hela världen kunde bestämma över mig! Har misskött mig och så och därför får jag inte gå ut i helgen, och de betyder också att jag inte kan träffa varken min älskling  eller mina vänner. Nu mår jag fan dåligt, alltså! :(

Men ja iallafall, ingen av er vill väl sitta och läsa om mina problem så jag tänker sluta med det nu.

Hade två prov idag, och fyfan alltså.. :( Men nej, nu var jag där igen.. Lika bra att sluta skriva helt och hållet!

ÅH, JAG HATAR DEHÄR! :( :( :( :( :( :( :(


jag kommer fan bli emo om jag fortsätter såhär! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0