FÖRSENAT INLÄGG!

DETTA INLÄGG SKULLE EGENTLIGEN UPP RUNT KLOCKAN TVÅ. DE HADE FUCKAT SIG OCH LAGTS I UTKAST!

Nu tänker jag sticka ner på rummet och kanske städa lite. Ska ju sitta inne idag också så får väl sysselsätta mig med något sånt skit.

Elin åkte ut igår, btw.. Det är väldigt tråkigt, hon var ju suverän!
Jag trodde själv att Olle skulle ryka, så jag satt ju och spände mig och var jätterädd! Men han klarade sig, självklart fick han två röster av mig. Tänk om det avgjorde? ;)
You're welcome, Olle! Åh, vad jag älskar honom! :D Eller nej, det är ju klart att jag inte gör.. Men jag älskar hans sångröst! Nu gäller det bara att han väljer rätt låtar i fortsättningen. Seriöst? The Rasmus kan nog ingen människa på jorden sjunga, skulle jag tro.

Men nu ska jag dela en cancerpinne med syrran sen blir det att dra ner på rummet! ;)

PUSS PÅ ER


Jag saknar min pojkvän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0