Sådärja!

Min blogg har "legat nere" ett tag. Har inte kunnat uppdatera ett skit för de har varit något hack. Blir så trött på idioter, haha :D

Idag ska jag iallafall åka till min älskling . Vet inte vad vi ska göra i helgen. Bara chilla antar jag. Vi har inte träffats på år och dar? Eller ah, sen höstlovet då.. Men det var längesen!

Satt i cafeterian hela dagen idag (jobbade alltså). Det var nice! Vi slutade klockan ett eftersom att sista lektionen utgick och då fick vi också gå ;)

Men nu är bloggen igång igen, som tur är!
Kommer dock inte uppdatera lika mycket i helgen eftersom att jag är hos Simon ;)
Vi kommer väl typ kn*lla hela tiden, antar jag. Det ända vi gör..
Skämt åsido! ;)


fastnar inte på bild idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0