Salamikorvar, haha

Nu tänkte jag blogga lite för att visa att jag lever. Ska snart dra ner till ICA, eller ah inte så snart men om typ 15 minuter. Ska ner och hämta salamikorvarna jag har sålt.
Man skulle sälja 12 st och jag sålde tre? YAY ME! ;)

Men iallafall, så jag ska ner dit kvart i sex med min Syster & Sanna! :D

Har inget speciellt alls att skriva men om jag har något intressant att komma med kan jag liksom.. komma med det! ;) HAHA!

Känner att jag borde klä på mig mer lite när jag går ut. Brrrr vad kallt det är ute! :(

PS. BEHÖVER VERKLIGEN FÖRSLAG TILL VAD JAG SKA ARGUMENTERA OM PÅ SVENSKAN. INTE LÅNG TID KVAR ALLTSÅ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

abort!

2010-11-24 @ 18:22:52
Postat av: jennpenn

energidricka eller SD! ;D

2010-11-24 @ 19:23:51
URL: http://duharkommiitfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0