Du är den bästa


Aldrig älskade jag dig så djupt som när jag höll på att mista dig.

Simon Fredricsson, du är bäst. Helt och hållet underbar. Känner på mig att det kommer en sån här text igen nu när jag är känslig av någon anledning. Igårkväll när jag vaknade igen efter att ha slumrat till en stund såg jag ett sms från dig. Jag trodde du låg kvar i luren och sov med mig, men tyvärr inte. Iallafall, du hade skickat ett underbart sms. Det var inte speciellt långt och det stod ingenting som du aldrig sagt förut, men jag tog åt mig mer då än nånsin..

-
Hej älskling, vill bara att du ska veta att du är mitt allt och jag älskar dig oändligt mycket, kommer aldrig någonsin lämna dig baby. Du gör att jag lever, du gör mitt liv värt att leva, vill berätta hur mycket jag älskar dig men det går inte. Vill iaf att du ska veta att du är mitt allt och jag älskar dig! <3

Gulligt eller vadå? Jag känner mig så lyckligt lottad att jag fick just dig som min egen. Du är helt jävla fantastisk. Går inte att förklara med ord. Jag sitter här och är skitledsen. Förlåt mig älskling, för att jag såg till att vi inte kunde träffas den här helgen. Vill verkligen inget annat än att känna dina tunga andetag i nacken när du ligger bakom mig och sover. Älskar att känna dina armar omkring mig hela natten, älskar att du inte släpper taget. Nu har vi varit tillsammans i tre månader, älskling. Tre månader och tre dagar, om jag ska vara exakt..!
Den här tiden har varit helt underbar med dig, och jag hoppas att det fortsätter såhär. Jag har letat efter den rätta i hela mitt liv, och jag har alltid blivit sårad om och om igen. Jag har fått gråta ut hos mina vänner, men vad grät jag över? Jag förstår inte. Jag känner nu att dom andra jag varit med inte har spelat någon roll. Eller jo, det är klart att dom har. Men om man gemför med dig har dom ingenting alls att komma med. Att jag kunde missa det alltså.. Jag vill tacka dig så oändligt för att du stannar kvar hos mig. Jag vet att vi har haft våra problem, därav texten under bilden högst upp i inlägget. Men vi har alltid ordnat det, ellerhur älskling?  
Jag kommer fan alltid att älska dig, en sån här tid kommer man inte över på ett ögonblick. Så snälla, lämna mig inte för jag vill inte gå igenom den smärtan.

Känner att jag borde sluta skriva nu, vill inte ta i för mycket..
Men jag älskar dig, och jag hoppas att du vet det!

JOSEFINE WIKLUND <3 SIMON FREDRICSSON


Kommentarer
Postat av: jennpenn

gullunge du är!

2010-11-12 @ 17:39:51
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: sabina :)

tror faktiskt att de kommer hålla länge mellan dig och simon :) det verkar så iaf och han är inte som alla andra , han verkar bry sig om allt bra hos dig än bara sex, och vet du josefine.. jag är grymt glad för din skull , för du vet att din glädje betyder massor för mig , mår du bra så mår jag också bra! gud , bäst för han att han inte lämnar dig ! jag älskar dig josefine wiklund ! <33

2010-11-12 @ 17:58:00
Postat av: Martin "tolvan" - Bisexuell, Humor, Natur

Hej, allt bra? =)

JÄTTEFIN BLOGG!! :D

2010-11-12 @ 18:18:49
URL: http://tolvans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0