Godmorgon!

Vad gjorde ni igår? Och vad gjorde jag igår? Inte ett skit, ska ni veta.
Träffade Jennie, Victoria, Pehå, Madelene, Sabina & Karin. Jag har säkert glömt någon, men skitsamma. Blev typ nordan och där gjorde vi ingenting heller. Vi spelade typ massa Skipbo och senare kollade vi på filmen Hide and Seek! När dom först sa att vi skulle kolla på den blev jag så jävla besviken. Jag har aldrig tyckt att den filmen är läskig. Eller jo, kanske första gången men alla andra gånger har jag liksom bara suttit där..! Och igår!!! Jag var så jäääävla rädd alltså! Jag satt och skrek och  höll fan på att börja gråta där i slutet. Nej usch, skräckfilmer är ingen favorit hos mig. Och självklart (det är ju mig vi snackar om) så drömde jag mardröm för att jag sett den filmen. Det var inget allvarligt egentligen, men det blev sådär vidrigt så man inte ville blunda sen!

Ja men skitsamma, alldeles för mycket fakta om gårdagen!
Vad ska jag göra idag? Jag vet inte. Kanske finns det någon liten skit som vill dra ut med mig, kanske ta en promenad? Bara att höra av sig!

PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0