Jag älskar dig, Simon

Som ni alla säkert redan vet så har jag och Simon varit tillsammans lite längre än två månader nu. Och jag är faktiskt mer förälskad i honom än vad jag någonsin har varit i någon annan.. Tyvärr kommer vi inte kunna träffas den här helgen för vi är båda sjuka just nu. Men vi kanske kan träffas, fast vi får se med det. Men vi klarar det iallafall, snart är det lov och då tänker jag tillbringa all min tid åt min älskling. Det kan bli jobbigt ibland med tanke på att vi bor så långt ifrån varandra. Men det har ju gått bra hittills, och kommer nog att gå bra en lång tid framåt. Jag känner redan att jag vill leva resten av mitt liv med dig, och det är sjukt efter bara två månader. Du är solen som lyser upp mitt liv, du är blodet som flyter i mina åldror. Det är du som får mig att kliva upp ur sängen på morgonen. Haha, nu kom jag och tänka på när vi stod i duschen hemma hos dig, och du skulle liksom "dra in snoret" i näsan eller vad man säger.. Och din ena näsborre fastnade där ett tag. HAHAH, alltså Gud vad jag skrattade då.. Alltså jag skulle kunna skriva en hel jävla bibel om dig och mina känslor för dig, men har jag varken tid eller lust med.. Du vet lika väl som jag att jag älskar dig mest av allt. Eller nej, du vet inte riktigt hur mycket jag älskar dig. Det kommer du aldrig att förstå. Jag förstår inte hur en kille som du, kan ha fallit för en tjej som mig. Och jag har sagt det många gånger förut, men jag säger det igen. Jag kommer aldrig att lämna dig. Skulle inte göra det för allt i världen. Och jag vet själv inte vad jag skulle göra ifall du försvann ur mitt liv. Jag önskar dig allt gott på denna jord, och tänker stå vid din sida i vått och torrt. Allt du säger och gör får mig att lé. Alla gånger du har legat och kittlat mig i sängen, överdrivet länge. Och hur du oroligt slutar när du märker att jag knappt kan andas längre för att jag skrattar så mycket. Och när du (misstolka inte) slickar mig överallt, HAHA! Jag hatar när du gör så, men jag kan inte sluta skratta. Jag förstår inte hur mycket en människa kan älska en annan. Jag ska försöka bevisa för dig hur stor min kärlek är. Jag ska visa dig, jag lovar. Jag har säkert redan berättat allt dehär för dig innan, men jag kan inte få nog av att säga det. Jag kan inte få nog av att älska dig. Jag vill bara vara med dig hela tiden. Jag vill känna din närhet när jag sover. Känna dina andetag i min nacke när vi ligger och kollar på film. Kommer du ihåg i lördags? När vi låg och kollade på PS. I love you, och du somnade under nyheterna. Jag låg och småskrattade för mig själv då. Du var så söt. Nu måste jag sluta skriva, annars kommer jag sitta här i flera timmar och skriva om dig, älskling. Men du vet nog redan allt det här. Hoppas du gillar den här texten, babe.
JAG ÄLSKAR DIG



Kommentarer
Postat av: carina dahl.

NY design, hiss/diss? :'D

2010-10-15 @ 01:54:53
URL: http://carinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0