Jag är kär

Jag har träffat en pojke, en alldeles speciell pojke. Han bor en bit ifrån mig men det går alldeles utmärkt ändå. Han skrev till mig en dag i somras, han hade hittat mitt nummer på en buss. Lite lustigt eftersom jag inte har skrivit det någonstans. Vanligtvis skulle jag bli förbannad på den som skrev ut det. Men denna gång har du gjort mig en stor tjänst. Du har fört ihop mig med min drömkille. Du har fått mig att tro på kärleken igen. Du har fått mig att vilja fortsätta leva. Så idag tackar jag dig, vem du nu än är så tackar jag dig stort. Du har gett mitt liv en mening. Du har gett mig min medicin jag behövde. Du har gett mig något jag alltid velat ha. Du har gett mig en underbar pojkvän. Du har gett mig en blivande man. Du har gett mig den blivande pappan till mina barn.
Du har gett mig liv!

Ni alla
har säkert läst om honom ett antal gånger här på bloggen, och mina vänner har hört mig prata om honom. Jag älskar denna pojken. Det har jag nog sagt till alla mina tidigare pojkvänner också. Men denna är speciell. Har aldrig känt en sån här känsla förut alltså.. Helt underbart!
Jag kan skriva så mycket mer, men min mamma ropar på mig.. ;)

JAG ÄLSKAR DIG, SIMON. MIN ÄLSKLING, MITT HJÄRTA, MITT LIV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0