Kurs & konsert

Nu ska jag fixa iordning lite och sen ska jag iväg på en kurs! Sluta röka kurs, faktiskt! ;) Känns lite smått töntigt, men får hoppas att det hjälper..! Tänker göra allting nu för att försöka sluta på riktigt!

Imorgon är det konsert på skolan, och vi ska uppträda..!!!! Min klass ska sjunga If I were a boy, med Beyoncé. Det kommer gå åt helvete, haha. Iallafall som det låter på genrepena och så. Genrepet gick på en kvart idag och det gick åt helvete ska ni veta! Men imorse (tidigare genrepet) gick det mycket mycket bättre! Aye, får se hur det går. Kanske åker till min älskling  imorgon också, eller så åker jag på lördag. Beror på hur det blir med skjutsen och så! ;)

Men mötet börjar klockan 19.00 så nu måste jag skynda mig iordning! ;)


Jag älskar dig, vill aldrig leva ett liv utan dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0