Lista

Tänk på en kille och fyll i:
är ni lika gamla? Nej

är han lång?: Ja!
är han söt?: Ja! (a)
är han oschysst?: Nej
är han snäll?: Ja <3
kan du säga allt till han?: Ja, de är klart
är han lätt att dela skratt med?: Haha ja
har han gjort dej ledsen: Nää, de tror jag inte?
har han gjort dej glad?: De gör han bara genom att finnas
kan du prata med han om du är ledsen?: Ja
kan ni dela glädje tillsammans?: Ja

har du varit arg på han?: Haha njae,
har du skrikit åt han?: De tror jag nog
har du kramat han mer än 10 gånger på en dag?: Ja, de tror jag nog
har du tyckt att han vart jobbig?: När han kittlar mig kanske
tycker han att du är snäll: Det hoppas jag verkligen
brukar du tänka på han?: Hela tiden..
brukar du sakna han?: Jaaa :/
tycker du om denna kille som mer än en kompis? Ja verkligen!
Är ni tsm?: Jaaaaaaa (a)
Vem är killen?: Simon Fredricsson, min baby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0