Märsta? Ohja

Vad ska du göra ikväll? Jag ska vara med Jennie.
Vad ska ni göra? Vi ska åka till märsta.
Hur kommer ni dit? Vi ska åka moppe.
Kallt? Ja.
Vad ska ni göra där? Det har vi inte en jävla aning om!



Ja, ikväll ska jag och Jennie åka till Märsta men vad vi ska göra där vettefan. Bara glida runt ;)
Eftersom att vi verkligen inte orkar Knivsta, Alsike suger och Uppsala är för långt så åker vi till Märsta! Men om jag ska vara ärlig vet jag inte hur länge vi kommer vara där, vi kanske tröttnar på vägen bara! Det är ju sjukt jävla kallt att åka moppe en längre tid!

Har inte mycket att skriva nu, men skriver nog mera imorgon!

VAD SKA NI GÖRA IKVÄLL?


Vad gör vi? Nu kör vi! ;)


Kommentarer
Postat av: jennpenn

1 2 3, knasiga brudar på mopped! 1 2 3, ge mig knasiga brudar på mopped! ;) hihihhi :D

2010-10-12 @ 16:42:55
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0