Nu är jag hemma!

Har ni saknat mig? ;)

Tog ett tag innan jag kom på att jag inte har bloggat, men nu skriver jag ett kort inlägg om vad vi har gjort i helgen!

Fredag: Kom dit ungefär klockan 17.00. Den dagen gjorde vi inget speciellt, vi spelade lite kort och kollade sen på Idol. Vad tyckte ni om att Linda åkte ut? Tyckte Geir skulle åka istället..!

Lördag: Vi sov väl typ till 11.00 eller något sånt. Sen fixade vi oss litegrann och åkte ut med hans pappa och fotade lite utomhus! Blev riktigt snygga bilder och Simon bombade kort på mig, såklart ;)
Efter det gjorde vi inte så mycket. Kollade som sagt på Juno. Fast de gjorde vi ju inte egentligen.. Efter första reklamen gick vi ut på en kvällspromenad och tog lite frisk luft och så! Kom tillbaka ungefär i slutet av filmen..! Haha! ;)

Söndag: Klev upp runt 10.00 tror jag! Åt frukost och fixade oss. Sen åkte vi med hela hans familj till Fjärilshuset i Stockholm! Det var skitmysigt, varmt som satan där inne men riktigt coola djur! Det var en meeegastor fjäril som satte sig på min arm och jag höll på att skita ner mig..! :( Tycker dom där är läskiga! :O
Sen åkte vi till Chao chao, tror jag det hette.. En pizzeria var det inte riktigt, snarare en resturang! Vi allihopa beställde en varsin pizza och hel*ete, jag har aldrig ätit godare pizza i hela mitt liv! Rekomenderas verkligen att ätas på för er som är i Stockholm (eller bor där)!
Efter den underbara måltiden åkte vi till Stinsen, har jag för mig att det hette? Gick runt i gallerian och kollade i olika affärer! Blev inget stort köp för mig, 5 ringar blev det!

Sen åkte vi hem och nu sitter jag här, och längtar efter nästa helg när vi ses igen :(

JAG ÄLSKAR MIN POJKVÄN MEST I HELA VÄRLDEN!


I'm happy with you


Kommentarer
Postat av: Anonym

bjöd dom på allt ? eller betala du? hur mycket pengar hade du? varför köpte du inte mera saker? / bra blogg fortsätt på rätt stil :D

2010-10-25 @ 15:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0