Rest in peace P & H, again..

Nu har det spruckit igen. Paulina & Hugo har gjort slut. Men inte p.ga något litet.. Paulina har varit otrogen med Nemo från "Kungarna i tyrösand" eller vad det heter. Hugo är knäckt, men Paulina mår lika dåligt hon med. Förjävligt.. Jag mår dåligt över det? Det är helt sjukt, men jag liksom typ gråter över det? Det skulle ju vara dom två! Nej men buhu, känns som att jag är mer ledsen än vad dom två är. När jag läste Hugo's blogg blev jag helt tårögd till en början, sen bara rann det. Gick inte att kontrollera! :'(
När jag läste Paulina kände jag medkänsla. Jag förstår liksom hur hon känner. Inte för att jag har varit otrogen mot någon jag älskar men jag förstår liksom iallafall.. Tycker synd om henne, och Hugo.
Men det kommer bli dom igen. Gud kommer se till att det blir det!

Finaste paret någonsin.
Det är meningen att det ska vara ni två. Det vet vi alla!


Kommentarer
Postat av: anna

håller verkligen med dig :(

2010-10-23 @ 20:04:44
URL: http://annaaborjesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom föddes för varandra

världens finaste par!

det kommer bli dom igen.

2010-10-25 @ 17:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0