Sådärja!

Nya headern uppe, visst blev den fin? :D
Allt tack vare min väldigt begåvade vän, Jennie. Läs hennes blogg HÄÄÄÄÄR!

Snart är det Idol, så ska nog ner på mitt rum med en colaflaska *onyttig dag* och lägga mig i sängen och bara njuta av Olle's fina röst! :D

Jag saknar min älskling  .. Han svarar inte på sms av någon anledning :( Får hoppas på att han skriver snart!

Btw, ser ni kinatecknet i headern? Det betyder kärlek! Fint va? ;)

Men ska nog ner och lägga mig och peppa inför Idol nu! Så säger godnatt och så nu så skriver jag mera imorgon. Har ändå blivit rätt bra på att uppdatera nu för tiden, tycker inte ni..? :$

PUSS & GODNATT



Är han inte underbar?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0