Sjuk.. På en fredag!

Det är förjävligt, alltså helt jävla idiotiskt. Trodde jag skulle till skolan idag men eftersom jag var hemma igår så fick jag inte..! Så idag blir det ingen "utgång" för mig. Ska bara ligga hemma och chilla, och undra över vad alla andra gör ikväll :( Åh, jag blir deprimerad!

Men ja, nu ska vi inte deppa hära. Det är skönt att bara ligga hemma och slappa också.
Har inget mer att skriva just nu, kanske uppdaterar mer senare!


haha, ser helt galen ut..!
Kommer ni ihåg den här tröjan? Som jag gjorde på slöjden i åttan! ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

En blogg om sex, kärlek, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :) ♥

2010-10-15 @ 10:58:21
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0