Sovmorgon

Det är så jävla skönt med sovmorgon!? ;)
Igår var vi ju som sagt, i Märsta. Vi bara gled runt där, gick in i massa butiker, gick runt och kollade efter folk. Det var verkligen inte en jävel ute, det är fan mer dött där än i Knivsta? Och mina ben.. Alltså fyfan, säger jag bara! När vi hade kommit tillbaka till Knivsta kände jag inte mina ben, och jag skojar inte! Det var förjävligt.. Men vi tog en hel del bilder med Jennies kamera iallafall, och dom lägger jag upp när Jennie har lagt upp dom. För annars går det ju inte :P

Men nu ska jag typ äta lite lunch ( missar ju den på min sovmorgon :( ) och sen ska jag fixa mig lite till bara. Jennie lämnade sin moppe här igårkväll så hon kommer hit och hämtar den ungefär när vi börjar så åker vi till skolan direkt. Så jag slipper gå! ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0