Stilbytardagen!

Imorgon är det stilbytardag, nice va? ;)
Jag & Jennie kommer att vara så jävla sexiga! Vi ska vara kritvita i ansiktet, rött läppstift, svarta runt ögonen och elchock's hår! Kommer ju självklart tas massa bilder och så, antar jag ;)

Åh shit alltså, vad taggad jag är! Fast det finns ett minus.. Jag ska redovisa framför min mentor och min NO-lärare imorgon och se ut sådär..! :O Jag kommer ju typ på IG för hur jag ser ut? ;) Haha, fett coolt..
Nej jag skojade bara.

Har min sluta röka - kurs ikväll. Vet inte vad vi ska göra men ah.

Min älskling  kommer hit imorgon också. Får se vad vi hittar på. Tror/är ganska säker på att vi ska till nordan på deras Haloweengrej, (stavning?)

PUSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0