Vad tyckte ni om Idol-resultaten igår?

Tyckte ni precis som jag, eller vad tyckte ni om Idol-resultaten igår?

 Tyckte ni att det var bra eller dåligt att Olle gick vidare?

 Vad tyckte ni om att Minnah åkte ut?   
 
 Vad tyckte ni om att Alice hängde lös?   

 Vad tyckte ni om att Linnea blev kvar?

 Vad tyckte ni om Jay's låtval?               


Själv tycker jag att:
Det var helt underbart att Olle gick vidare! Hans låtval var lite sisådär, men han gjorde det bra! GO OLLE!

Jag tyckte inte Minnah skulle åka ut igår, hon var sjukt bra igårkväll och det fanns mångamånga fler som var sämre än henne!

Att Alice hängde lös förstår jag inte nånstans. Hon är fantastisk, och en av dom bästa. Att svenska folket ens låter henne hänga lös. Stort misstag, verkligen!

Att Linnea blev kvar är jag helt förkrossad över. Hon är så jävla dålig att man bara vill typ ruska om henne och få henne att insé att hon inte platsar där. Nej.. Om inte Linnea åker ut snart vet jag inte vad jag gör. Jag klarar inte av henne!

Jay's låtval var helt fantastiskt. Hans röst passar precis in på dom låtarna han sjunger i Idol! Dock oroar jag mig att han inte kommer så mycket längre med tanke på att han bara kan sjunga såna låtar! Men jag håller tummarna för Jay, och hoppas på att han tränar lite mer på andra låtsorter också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0