118800!

 +  =
 Josefines blogg verkar vara intressant för de som känner henne, men nu är så att vi på 118800 tyvärr inte känner henne. Visst verkar hon ha riktigt trevliga vänner, söta kläder och en skön humor, men det finns ingenting med hennes blogg som gör hennes särdeles unik. Kanske kan hon försöka skriva om saker som väcker mer intresse hos folk? Då kommer chansen för henne att bli en framgångsrik bloggare öka mycket! Mvh 118800

Haha, de stämmer ju för de mesta! Bortsett från att jag faktiskt inte vill bli en "storbloggare". Visst skulle det vara härligt med alla pengarna, men skulle verkligen inte orka känna att jag måååste blogga varje dag? Jag bloggar för att jag tycker att det är kul och underhållande, inte för att tjäna pengar på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0