De är inte lätt när de är hårt

Igår låg jag jättelänge och var ledsen för att min älskling började bli sjuk.
Och han sjuk = att vi inte träffas i helgen..! Men idag kände han sig bättre, tack och lov!

Får se vad jag hittar på ikväll, om jag bara stannar inne och chillar (vilket jag inte kommer palla för Niklas kommer) eller så drar jag ut med någon mupp. Tänkte höra av mig till Emma senare efter maten och se vad hon ska ha för sig senare!

Just nu sitter jag och lyssnar på Shirley Clamp - Jag fick låna en ängel, och tänker på Pelle. Blir tårögd varje gång jag hör den här låten..! Varför Pelle? Varför just du?!
Försöker att inte tänka på det, men nästan helt omöjligt.. Jag saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0