Förstår inte...

...varför vissa av mina inlägg blir på typ norska eller något annat fattigt språk? Eller alltså, texten fuckar sig. Ser ju fan ut som att jag inte kan skriva! Kolla nu på senaste inlägget liksom?
SKIT IRRETERANDE, fuck blogg.se!


 Har faktiskt varit en ganska chill Dag, Första lektionen var Tre timmars Så , Med en rast in 15 minuter . Män DET var chill, SATT Mest OCH slappade OCH hade dock kul MED Folket runtomkring !
Vi Fick lunch kvart Över elva , började Igen Kvart Över Tolv . DA hade dock vi typ något MED UNT , skulle Lasa Tidningen OCH Svara In Frågor . Män JAG & min Grupp hittade in en Egen liten lek haha ..
En person skulle saga ETT ord , skulle sen Alla leta igenom tidningen OCH den SOM hittade Ordet Forst Vann omgången ! : D DET var skitroligt !

Ikväll vet JAG integ VAD JAG Ska Gora. Skulle egentligen ligga hemma OCH plugga män glömde böckerna i skolan ..! SA OM någon Vill hitta in något Eller Bara träffas OCH Södra någonstans sa SMSA Eller ring MIG !

Kentucky IN ER, GULLUNGAR ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0