Fredag

Har inte ett jävla skit att göra idag alltså. Ska kanske vara med Emma ifall hon inte ska bort, men annars vet jag inte..!

Har faktiskt inte ett jävla skit att berätta för er idag, mina älsklingar..
Eller jo! Om min otroligt sköna dag, kan jag prata om!

Första lektionen: 08.30 - 09.25  Sitta och "plugga" till SO-provet.
09.25 - 10-15  Håltimme (egentligen klasstid)
10.15 - 12.40  Jag, Sabina, Emilia, Jennie & Fredrik var i matsalen och bara slappa (egentligen matvakter men vi gjorde knappt något)
12.40 - 12.50  Nolektion, hann bara vara där i fem-tio mintuer. (Gjorde inte ett skit, satt och snackade bara).
13.00-13.55  Soprov. (Blev klar typ halv, så fick gå då)! 

Såhär underbar har min dag varit! Hur har ni haft det idag?  


hittade en gammal header, tror jag hade den förut iaf..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0