Godkväll, underbara!

Alltså oj vad min statistik har höjts..!
Sitter och geekar Spotify och dampar ur för att mottagningen till internet suuuuger..:(
Hittade sååå jävla mycket bilder på mormors data från när jag var yngre och så, hihi. Så man såg ut alltså, att jag inte tänkte på de? ;)

Idag har jag hälsat på mina underbara mormorföräldrar (?) gammelmormor och gammelmorfar. dom börjar bli gamla, stackarna.. Tänk vad ledsen jag kommer bli när dom dör :( Men sånt tänker man inte på, då blir man bara ledsen! Men vi satte oss och tog en fika och pratade om allt mellan himmel och jord, hon frågade massa om min pojkvän och hur vi träffades och så haha :) 

Nu tänkte jag slänga upp lite bilder som jag hittade på mormors data, ENJOY!



jag & syster - flera år sen

sälen med familjen, år sen

bild från snuttis, ÅRATAL SEN. kommer ni ihåg snuttis? ;)

snuttis

bild från rullsand för ca 5 år sen

jag & syster, AHAHAHAHHA

stor näsa? neeeeej?


Kommentarer
Postat av: andreapersson

sexiga vikkan på de två första bilderna hahahaha:)

2010-09-08 @ 12:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0