Godmorgon!

Eller inte riktigt, vaknade för någon timme sen kanske.

Klev upp runt sju imorse (som jag alltid gör). Gick upp och åt frukost, sen när jag gick ner på mitt rum igen va klockan tio över sju, så jag tänkte sova tio minuter till. Vaknade igen tjugo över sju, hade satt klockan. När jag gick upp ur sängen kände jag hur de spännde i magen. Struntade i de ett tag, sen gick jag och borstade tänderna. Då känner jag hur jag håller på att spy, så jag sätter mig på golvet bredvid toaletten, och bara spyr, spyr & spyr. Fyfan alltså, jag borstade bort den äckliga smaken i munnen med tandkräm, slängde min tandborste och gick och la mig igen. Skickade snabbt ett sms till min syster som var på övervåningen och bad henne säga till mamma att jag stannar hemma idag, för jag kunde verkligen inte gå upp utan att spy!

Ingenting hände, men jag sket i det. Jag stannade hemma iallafall. Nu sitter jag här, ont i magen och helt kallsvettig är jag! :(

Orkar inte blogga, tänker lägga mig och sova.

PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0