Hemma från uppsala

Idag har jag varit i uppsala med klassen. Ska berätta lite kort hur dagen såg ut!

Vi drog först till UNT-huset och kollade på lite filmer, sen fick vi köra någon tävling. Vi skulle dela upp oss i grupper och göra en egen framsida av UNT. Det var skitroligt! Fast min grupp kom fyra, thaha vi suger :$

Sen fick vi lunch och då gick jag och Sabina på donken, såklart..?!

Runt halv ett drog vi till Freds muséet, det var så himla roligt och bra för mig! Ser nu invandrare på ett helt annat sätt. Inte för att jag varit storrasist innan direkt men alla har ju sina fördomar? Men det var nyttigt för mig, ser nu mera allting från ett annat perspektiv..!

Men nu är jag hemma, och ikväll ska jag ut med Sanna. Vet inte riktigt vad vi ska göra.
Har inte så mycket mer att skriva, så jag skriver någon annan gång!

PUSS PÅ ER

ps. Micke, you did'nt make it. I'm sorry ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0