Jag orkar inte...

...blogga, sova, äta, vara vaken, prata, smsa..
Jag orkar ingenting förrän min önskan är uppfylld. Innan min älskling skriver igen. Så snälla alla ni andra, skriv ingenting till mig. Blir glad i onödan..! Och nej, vi har inga direkta "problem" i vårat förhållande. Är bara jobbigt att inte träffas på ett tag, men vi får hoppas på att det går bra..

Ska till min mormor i helgen iallafall, får se vad vi hittar på. Mina föräldrar ska ju till Rullsand och köra hem vagnarna. Inte alla som har två husvagnar på en campingplats? ;)
Men det är ju alltid roligt hos mormor, längtar efter att få träffa Ludde & Fritte igen! (hennes två hundar!)
JAG ÄLSKAR DIG MORMOR




Och jag älskar dig Simon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0