Jennie är påväg..

Och jag har inte hunnit blogga!

Nu blir det lite stressigt, men berättar snabbt om min dag och sen drar jag ut med JenniePennie!
Har bara varit i skolan hela dagen, sista lektionen idrott = orientering. De suger..

Men sen när jag kom hem runt halv fem käkade jag lite, och nu sitter jag här. Har fixat mig och så litegrann.

Jennie sitter just nu i bilen och brummar hitåt mot underbara Knivsta! Vi ska antagligen till nordan och där ska vi typ träffa Sanna & Emma, om jag förstått de rätt! ;)

Hinner inte skriva så mycket mera nu, men jag uppdaterar nog mer imorgon. Orkar/hinner inte när jag kommer hem! :(

GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER

Jag älskar dig, Simon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0