Lördagsmorgon

Det blev att dra ut med Emma igår. Fast inte bara Emma. När jag kom fram till Nordan satt även Maddis & Sanna där, så det var nice! Vi typ tillbringade kvällen på nordan och hade rätt kul tillsammans. Senare på kvällen så gick vi typ bara runt, träffade Jesper också. Men då drog typ jag & Maddis hem. När jag kommit hem så typ la jag mig bara i sängen och försökte sova samtidigt som jag försökte vara vaken. Ville att han skulle skriva, men de gjorde han inte..

Ikväll ska jag ut med Emma, vi får se vart vi ska. Måste hålla mig lite gömd ikväll p.ga M..! Men tänker inte fega mig, det orkar jag inte. Och just nu så bryr jag mig faktiskt inte ett jävla skit ifall han kommer!

Har inget mer att skriva nu, men jag skriver nog mera senare..!

PUSS PÅ ER


Pelle på bild, första gången jag träffade honom.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0