Mormor över helgen

Har precis kommit hem från skolan. Eller nej, kom hem för ungefär en halvtimme sen iofs. Men nu sitter jag här och lyssnar på musik och har precis packat. Ska åka till min mormor över helgen medans mina föräldrar packar ner vagnarna, men det har jag väl redan berättat? ;)

Får se hur mycket jag skriver i helgen, måste ju faktiskt få umgås lite med släkten någongång ibland! Hoppas att vi får pyttipanna där, hihi.. Varje gång jag är där så tjatar jag om att vi ska äta pyttipanna. Tycker lite synd om mormor när hon måste stå där och slava i köket ;) Haha, nej men klart hon inte gör. Jag älskar min mormor! :D <3

PUSS PÅ ER, SÅ HÖRS VI NÄR VI HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0