Nu är allting bra igen

Nu är allt bra, jag är på bra humör och jag är taaaaggad till skolfotot!
Sitter just nu på SO-lektion och gör absolut ingenting, typ ingen arbetar och jag sitter och bloggar, såklart? ;)

Det är så sjukt jävla kallt ute, mina händer har  varit helt frusna hela dagen! Men snart, efter den här lektionen ska vi typ ha Livskunskap och fika, hihihi. Och direkt efter de har vi lunch, så får hoppas på att vi får någon god mat så jag kan värma mig (inombords) haha..!

Nu orkar jag inte skriva mer, men jag uppdaterar nog mera när jag kommer hem, vilket blir ganska sent eftersom att jag har jävla kukfittteknik med jävla kukfittMårtensson sista lektionen.

PUSS PÅ ER, MINA SMÅ GULLERUMPOR


är vi coola eller är vi coola?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0