Nu har älskling åkt hem...

... men än sålänge är det helt okej! Han han ju lämnat efter lukt på min kudde ;)
Problemet blir nog ikväll, när jag ska sova utan honom..! :( Men vi får fixa de, vi kommer ju ändå träffas nästa helg igen så det är lugnt! Visst är det förjävligt att bo långt ifrån sin pojkvän? Man kan liksom inte träffas så ofta! :O

Men iallafall, ska väl berätta lite om våran helg då.
I fredags kom han hit runt 18-tiden, vi käkade middag och drog sen ut med Jennie. Vi va mest på nordan och gick runt lite utomhus. Senare på kvällen träffade vi Blerim. Han va med oss ett tag också, sen drog vi väl hem runt 23, skulle jag tro!
lördagen var vi hemma tills efter middagen, drog väl ut runt typ 18.30, tror jag. Vi träffade Emma & Sanna. Vi gick till nordan, men vi stannade inte så länge. Jag & Simon tröttnade ganska fort och drog hem igen runt 21.15!
Vi gick hem och kollade på film och hade det mysigt och trevligt med Niklas & Victoria (min syster & hennes pojkvän).
Idag har vi inte gjort så mycket faktiskt, vi drog alla fyra ner till Panorama och avslutade helgen med en pizza!

Det är ungefär så min helg har sett ut, har lite bilder att bjuda på också!





Vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0