Peter08?

Som dom flesta kanske vet så har Kissie's lillebror, Peter en sån här " Snygg eller inte " grej på sin blogg. Jag skickade in ett antal bilder till honom, för skojs skull? Men ni vet också att man kan ställa frågor så kommer de upp i en sån här liten "pratbubbla" bredvid? En sån pratbubbla har han gjort på MINA bilder? Jag har inte ställt några frågor till honom, tyvärr rensade jag hela min maillista igår så kan inte printa och bevisa men..!  

Så jävla sjukt att han liksom hittar på frågor till dom som inte ställer några? Bara för att han ska få säga något om dom liksom? Och egentligen, vad är det med tjejer och han?
Helt ärligt, folk. Han är ju fan inte snygg? Jag menar, han är lik Kissie på så många sätt att jag liksom nästan mår illa..!
Men ja, jag tänkte slänga upp bilden som han hade lagt in på mig här! :


Fine, hade jag ställt några frågor hade jag ju antagligen tagit " Hur gammal tror du att jag är?". För det gör ju alla som ställer frågor. Om det nu är dom som ställer frågorna?!
Men ang. andra frågan. " Och om du skulle träffa mig på stan eller en fest eller något sånt, skulle du kunna ragga?"
1. Eftersom att jag inte ens tycker att han är snygg, varför skulle jag då undra om han kunde ragga på mig?
2. Jag har en pojkvän som jag älskar så högt på jorden att jag inte bryr mig om någon annan kille i hela världen. Varför Peter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0