PLUGGPLUGGPLUGG!

Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga till mitt No-prov på fredag! Jag kan inte ett skit, så är väl på tiden att försöka lära mig lite, ändå?

Sen om jag hinner ska jag dra ut med Sanna, det var ett tag sen! Någon vecka kanske, men ändå, haha :(
förhoppningsvis hinner jag dra ut med henne, men det tror jag nog! Ska bara läsa på det som jag har skrivit på alla lektionerna. På tal om det, idag satt jag en hel timme på NO'n och bara SKREV & SKREV & SKREV! :O

Mamma säger att jag inte får träffa min älskling  om jag inte sköter läxorna och skolan, så det gör jag galant nu! ;)

MEN KYSSAR PÅ ER, SÅ SKRIVER JAG MER NÅGON ANNAN GÅNG!


bild från idag, är man snygg eller snygg?
host..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0