Valdagen

Godmorgon, mina små sötnosiga bloggläsare! :D

Jag vaknade för någon dryg timme sen, har hunnit äta frukost (traditionella ostmackan med oboy), självklart? ;)
Sen har jag tagit en morgoncigg och nu sitter jag här med en kopp té också. Jag känner mig faktiskt ganska mobbad eftersom att jag är en av dom ungdomar i min ålder som inte dricker kaffe? :O

Men idag är det Valdagen, när vi ska rösta fram vår nya stadsminister, tror jag att det är? Är inte så inne i sånt där och egentligen så bryr jag mig inte så mycket..!

Vad ska hända idag då..? Jag vet faktiskt inte. Får se om det är någon människa här i Knivsta som vill träffa mig den sista dagen jag är "människa". Slutar ju faktiskt röka imorgon! På en gång liksom.
Från och med imorgon=inga cigg! :(

Nu åkte mina föräldrar iväg för att rösta, om ni ville veta! ;)

Men.. Back to the thing! Är det någon som vet vad man ska göra när man slutar röka? Kuratorn sa att jag skulle börja sticka? Men alla gånger jag har stickat på t.ex slöjden och sånt så blir det helt f*uckat? Det blir alltid snett eller så blir det lite hål här och där, och då blir jag ju bara argare? Så om ni har några förslag:
SKRIV DOM!


Sitter här i min pojkväns tröja & helt osminkad.
Bjuder på dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0