1260..

Detta är mitt 1260'onde inlägg på denna blogg, för alla som ville veta.



Imorgon börjar jag på min nya praktikplats. Lindex i Gränby centrum, kommer ni ihåg det? ;)
klart ni gör, skrev det iförregår eller liknande.

Idag har jag ju varit i skolan, tredje dagen på gymnasiet!
Det är en tjej i klassen, Beatrice. Vi kommer rätt bra överens och är ändå rätt lika i personligheten verkar det som ;) det är ju nice! Dom andra har jag ju inte direkt pratat med. Fast Malin borde jag prata lite mer med eftersom att vi kommer ta samma tåg in till stan varenda jävla dag i två veckor nu. kuuuuuuuul..

Klassen är rätt okej ändå. Trodde jag inte första dagen ;)

FICK HEM EN NY ZIPERALL IDAG OCKSÅ. KUL VA?! ;)
jag älskar!
Den är av en mörkare rosa och så står det mitt namn på vänstra fickan!
Tänkte att det skulle stå wiklundarn först men så blev det tyvärr inte :(

Bild får ni se senare!
kyss


take me back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0