Efter en vecka's bloggpaus..

Hej igen, mina älsklingar! ;)
Vad glad jag är att ni faktiskt fortsätter läsa fast jag inte skriver någonting..? :O

Men jag har ju varit hemma i Knivsta, och internet stannade kvar här i Rullsand. Så den sög ju!

Men jag har haft jätteroligt i veckan.

Tisdag & måndag blev det stan med tjejor.
Sen ännu bättre blev det på Onsdagen.

Det blev en jättemysig tjejkväll med lite folk i Alsike!

Vi grillade kött och drack lite vin & cider!
Träffade även Astrid som jag inte träffat på evigheter! Vi pratade om allt mellan himmel och jord hela kvällen!
Tog sen bussen hem runt tolv någon gång och träffade Alexander, Tim & Christopher nere vid Ica.
underbara människor hela kvällen ♥

Slänger upp lite bilder:

fanns ju bilder på mig också, men jag såg förjävlig ut!
mina tjejor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0