Fish'n'chips (?)

HAHAHA. fin stavning, måste jag bara påstå!

Nu är det såhär, alla som känner mig vet det men.. jag hatar fisk. verkligen hatar.

Idag när jag kom hem hade mamma gjort fish'n'chips, som jag så fint stavar det!

Efter att ha jobbat en hel dag är man rätt hungrig så.. Jag blev lite sur.
Jag smakade på fisken och var beredd på att typ.. spy? :O
Hur gott som helst!

Helst seriöst, det slutade med att jag åt två portioner med (wtf...) fisk?! :O

Det är sååå inte likt mig! Vidrigt egentligen..
Men äntligen är det någon fisk som jag gillar. Som jag kan äta! äntligen!

Så nu är jag glad. Jag tycker om fish'n'chips.
GRATTIS TILL MIG! :D :D :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0