Första praktikdagen!

Hej allihopa! ;)

Nu är jag hemma och har käkat och sådär efter en underbar dag på min praktik.
Åkte till Uppsala med 09:05 tåget med Malin. Mötte Sabina på station. Efter det fick vi skjuts in till Gränby av min fina ♥

När vi kom fram satte vi tre oss utanför ingången och rökte typ. Sen gick vi in och kollade runt på allt innan vi började!

Var jättenervös när jag gick in. Men allting gick jättebra! :D
Har en underbar handledare också. Marianne heter hon!

Det bästa är när jag får larma & hänga upp på galgar. FAN VA KUL!! :D ;)

Detta är verkligen något jag vill fortsätta med. Och herregud vad underbara människor det finns! :D
bortsett från kärringen som skällde ut mig för att jag inte vet vad en 2åring har för storlek ;)

En väldigt lyckad dag. Men nu har jag ont i fötterna!

PUSS PÅ ER


HAHAHAHA. FAN VILKEN MUPPIG BILD!!
nerdrogad?


Kommentarer
Postat av: Emil

I like you. <3

2011-08-25 @ 20:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0