Första skoldagen avklarad!

WOOOHO. ;) Första skoldagen och jag är verkligen jättetaggad men samtidigt inte..! :O

Vi skulle gå in genom dörrarna. Jag, Sabina, Sofia, Tanya & Victoria. På andra sidan ser vi två andra tjejer komma gåendes mot oss. Dom såg väl.. överklass (?) ut.. Såna här tjejer som jag inte klarar av!
visserligen är det bara min filosofi. har alltid varit sån som inte klarar av såna tjejer. (knappt några tjejer alls)!

Vi får hoppas på att det funkar iallafall. Vi ska ju trots allt gå ihop i tre år..

Annars var jag jättenöjd! :D
Fick min praktikplats, och ni kan aldrig gissa vart? ;)
Gränby centrum på Lindex! Helt perfekt för mig ju!
Hade ju bett om en kläd eller smink-butik och de fick jag! :D
liiiite avis på Sabina som fick på Åhléns. Men Lindex är underbart det också! :D ;)

Börjar praktiken på torsdag, sen fredag också. Fr.om måndagen efter helgen är det praktik i två veckor i sträck! underbart! Hoppas verkligen jag trivs!

Det var lite om min skoldag!


Kommentarer
Postat av: taxi

Happy for you babe! <3

2011-08-22 @ 15:02:47
Postat av: jennpenn

haha vilken dizz!

2011-08-22 @ 15:57:13
URL: http://elftejanuari.blogg.se/
Postat av: jennpenn

bitch! :)

hihihihi <3

2011-08-22 @ 16:10:02
URL: http://elftejanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0