Jag längtar till skolan nu!

Visst låter det sjukt? ;) :(

Jag har alltid varit sån som vill ha sommarlov livet ut. Men nu ser jag fram emot detta. Sista helgen nu på sommarlovet, sen börjar allvaret. Och ja, jag kommer faktiskt kämpa. Har sagt det så många gånger så jag själv skäms över mig själv.

Hoppas att anställningsintervjun går bra och att jobbet på P******e går bra ;) Det är ju bra att ha erfarenhet i det ämnet man pluggar! Ellerhur?!  :D

Men ja, som sagt. Jag längtar verkligen tills jag ska köpa skolböcker osv. Ska göra det imorgon! ;)
Vill kliva in genom dörren till min nya klass, och hoppas på det bästa.
Sjögrenska (hahahaha) here I come ♥

nu kör vi den här sista helgen och hoppas på en skitbra hösttermin!

gammal bild. jag vill ha långt hår igen.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0