Lista, har inget att skriva.

Tio frågor om dig själv
Namn? Josefine Wiklund
När fyller du år? 3 maj
Några piercingar? Öronen & läppen
Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor, linne & myströja.
Vilken årstid är bäst? sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vaknar av mig själv, ensam i sängen!
Vad tycker du mest om hos dig själv? Jag har en bra personlighet ;)  
Vad är du bra på?  Att skratta, höhö :D
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Ensam. Alla gånger.  
10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Sabina, skulle jag nog säga ;) hon vet nog det mesta!   
Vem är den roligaste av dina vänner? Sabina! :D men det är bara för att vi har sämst humor..  
Vem är snyggast av dina vänner? det är nog min älskade Sabina där också ♥ 
Vem är klumpigast? Det måste vara min syster alltså :O  
Vem är mest partyprisse? Åh jösses. Jag vet faktiskt inte!  
Vem är den du helst har filmkväll med? Filmkväll har man med dom man har nära. Ju fler desto bättre! ;)  

KÄRLEK
Är du kär just nu? Nej!
Har du kysst någon idag? Nej
Är du romantisk? Hahaha åh nej.   
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Singel ;) ;) ;)   
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Höhöhöhöh.. ;) på dagis..?  
Vem sov du senast bredvid? Räknar man inte syrran skavfötters i husvagnen är det nog Emil! ;)  
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? Ja.   
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 20!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej :P  
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Aldrig!

ANNAT
Hur mår du just nu? Bra :D  
Har du piercat dig? Yes ;)
Är du hungrig nu? Nä!
vad är klockan nu just nu? 13:18
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Youtube, blogg.se & google!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0