Lista!

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter? Josefine!
Smeknamn? Wiklund & Wikstånd typ!
Beroende av? vet inte..?
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon & min personlighet, tror jag :)
Har du ett förhållande? Nej!
Hur imponerar man på dig? Ha ett gulligt léende och var inte blyg!
Är du svårflörtad? Njae, inte direkt!
Brukar du skratta för dig själv? Allt för ofta!
Var bor du? Knivsta. Ni vet Knivsta? Ingen vet..
Trivs du där? Inte alls!
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja :D
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Har väl hänt någon gång?
Äger du några converse? Nope
Har du varit full den här månaden? JAAAA!
Brukar du bli för full? händer väl..
Är du allergisk mot något? tror jag inte.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? jaaaa
Nästa mål i ditt liv? skaffa ett jobb!
Hur svarar du i mobilen? "aa hej" eller "ah?"
Sov du ensam inatt? ja
Brukar du komma i tid? njae, inte ofta!
Hur känner du dig nu? lite elak :O
Vanligaste färg på dina kläder? vanliga färger, haha
Vad tycker du om fötter? det är det allra vidrigaste som finns. hade jag kunnat skulle jag kapa av mina egna!
vem saknar du? svår fråga.
Hade du en bra kväll igår?  en skön bakiskväll 
Favoritdryck på morgonen? ett glas mellanmjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig? väldigt olika
Är du blyg? beror på vilket tillstånd jag är i.
Vill du hellre ha mail än brev? läser inte min privata mail så ofta. så hellre ett brev! men seriöst.. skriver man fortfarande brev?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej
Har du spytt offentligt? det har jag nog.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? runka sålänge jag orkar, bli riden av en tjej och träna stenhårt på gymmet.
Är du nöjd med ditt liv? verkligen!
Är du bortskämd? nej
Vad gör du i morgon? ingen aning, är i knivsta.. woho! ;)
Vad är det värsta du vet? fötter, clowner & michael myers.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? det är väldigt olika.
Vad behöver du just nu? pengar!!!
Vilken person tycker du är en bra förebild? jag!
Vad längtar du till? att skriva klart denna lista..
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja!
Vad använder du för shampoo? Franck Provost ♥
En speciell dag du minns? förra sommaren, när jag mötte upp jennie vid tåget i skutskär. vet inte vad det var, men jag var så glad att få se henne igen! :D
Du samlar på? små värdelösa saker som har gett mig ett minne. på min vägg har jag en sån här konfetti-bit som Sean Banan har hållt i. hahaahhaah! ;)
Gröna eller röda äpplen? röda!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen.
Vilken tid gick du upp idag? Halv ett kanske
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Nej
Vad ska du göra ikväll? vet inte, vara med jennie förhoppningsvis!
Är det okej att gråta? beror väl på vad det är för mes vi pratar om ;)
När grät du senast? Det var nog ett jävla tag sen, skulle jag tro.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? flytta hemifrån, inreda min nya lägenhet och sen lägga in resten på banken.
Bär du glasögon eller linser? Nope
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej!
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Det varierar. Inte senare än 15 och inte tidigare än 10:30.
Har du någon piercing? Ja. I överläppen!  bilden tagen ett par dagar efter.
Vill du gifta dig? vet faktiskt inte!
Vill du ha barn? tveksamt.
Solar du ofta? den här sommaren har det varit dåligt med det!
Är du bra på att laga mat? husmanskost (?) är jag grym på!
Gillar du att dansa? fylledans ;)
Är du flygrädd? nej. mer när man ska landa.
Hur vig är du? haha, tillräckligt ;)
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
Vilken är din favoritglass? nogger! ♥  
Tror du på ett liv efter döden? nej,
Tycker du om sushi? har slickat på en bit förut, det smakade inge vidare..
Vad äter du helst när du ser på film? lösgodis eller chips.
Bor dina föräldrar tillsammans? ja
Har du tandläkarskräck? ja.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns? ja.  
Biter du på naglarna? nej!
Senaste låt du hörde? Om sanningen ska fram.
Vad gör du på helgerna? är med vänner & festar mest.


Kommentarer
Postat av: jennpenn

så söt du är min lilla sötnoooos! <3

2011-08-08 @ 15:37:20
URL: http://elftejanuari.blogg.se/
Postat av: sabina

haha du har väl inte ens åkt flygplan? xD

2011-08-08 @ 19:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0