Per Anders Johansson (Pelle)

"va nte ledsen, du vet att de nte är så. jag finns för dig. vi ses imorgon <3"

"tjena jossan! vad har du för dig? saknar dig å syrran! de här är mitt nya nr också! puss pelle"

"tja! vill du å har du tid att ses på jullovet? jag har tid och kanske kan komma till knivsta? ;)"

"det är ingenting fel på livet, man får välja sina egna vägar och misstag. se på mig, jag har ingenting emot att leva trots alla misstag jag gjort i mitt liv. jag har lärt mig. och det borde du också göra! <3"

"tack själv, vännen. du vet att jag älskar dig också. vi ses snart igen!"

Gick precis igenom min rosa sony ericsson telefon och hittade detta i "sparade sms-mappen".
Allihopa är från Pelle. Min kära kära Pelle. Jag saknar dig så.

Tack för att du alltid fanns för mig när jag behövde dig. Hoppas att du har det bra där uppe i himlen. Det förtjänar du verkligen!
Jag vill fortfarande inte tro det, kan fortfarande inte förstå.
Du betydde så mycket och hjälpte mig alltid med mina problem.
Vänta på mig. Vi kommer ses igen, vännen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0