Stan med Sabina!

Hej, alla kära läsare :D
Gud, jag blir lika glad varje gång jag kikar in på statistiken. Hur orkar ni läsa mina patetiska tankar varje dag? ;)

Lite om min dag nu då. Det blev lite bråttom imorse när jag kom på att jag skulle iväg så hann tyvärr inte blogga!


Jag åkte till stan med 13:35 tåget och träffade Sabina ♥ när hon kom med bussen några minuter efter att jag kommit in!
Vi drog till "tian" och köpte cancer. Efter det gick vi i stort sätt bara runt i regnet och pratade om allt mellan himmel och jord. så underbart att träffa dig igen, gumman!

Sabina har ju, som ni kanske vet.. varit min bästa vän i flera år. Det finns ingen som kan ta hennes plats i mitt hjärta!
Så imorgon ska jag sova hos henne :D hih..
Vad händer då? ;) nä jag vet inte.. vi ska ju dela säng och grejer ;) ;) ;)
hahahaha..

På tal om ingenting, kommer ihåg när jag lurade jättemånga av er läsare om att jag var bisexuell! :D
åh, vad jag skrattade ihjäl mig då..

Ska inte tråka ut er.
Vad har ni gjort idag då?


bild från i typ.. vintras? ;)


Kommentarer
Postat av: sabina

haha, jag älskar dig sötan! <3

2011-08-09 @ 18:10:53
Postat av: mia andersson

det är skönt att ha en bästa vän som finns där, och det är också tur att hon har dig och ni varandra som kan prata med varann och finnas där för varandra.. även om det inte är så ofta ni ses just nu då, men skolan kommer snart då får ni ta i gen det.. hi hii.. OBS.. du är mysig och go tjej.. kram kram på dig gumman..<3

2011-08-13 @ 14:53:49
URL: http://miamariaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0