Underbar fredag. Hoppas på bättre lördag!

Godmorgon, allihopa! ;)

Lite kort om gårdagen: Robin stannade inte över natten, han åkte ungefär halv elva.. Tråkmåns!
Victoria & Tobbe gick och la sig klockan elva, ännu tråkigare människor!

Efter det satte jag & Emil oss i hans tält eftersom att det började regna! Vi satt där och babblade om massa skit, sen runt tolv tog vi en sväng på campingen. Hittade ett gäng typ 30+'are. Dom enda vakna på hela campingen så vi fastnade där ett jävla bra tag och babblade med en kille, Joha tror jag att han hette!

Så med honom fastnade vi i ungefär en timme. Efter det gick vi och satte oss uppe vid toaletterna och pratade i typ jäääättelänge..
När klockan blev typ halv tre bestämde vi oss för att gå och lägga oss!
Somnade senare, runt fyra eller så.

Vaknade nu för någon timme sen. Nu sitter dom allihopa och äter, medans jag tänkte byta om! :D

Idag åker vi till Gävle, alla fyra. Jag vet inte vad vi ska göra. Men något hittar vi nog på!

Ikväll dricker vi igen, sista "supar"dagen innan skolan börjar. It sucks! :'(

Lite bilder från igår.


Ikväll är det kräftskiva hos Robin också. Får se hur det blir med det..! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0