vad skulle jag göra utan dig?

min käre vän sabina, du är så underbar. alla dagar med dig, varje minut är som i himlen. du får mig alltid att lé, hur ledsen jag än är. du ställer upp för mig och finns alltid där till hands.
älskar våra små skitsnack och allt strunt vi pratar när vi inte har något att göra.
du kom inte till praktiken idag, och jag saknade dig mer än nånsin. en vardag ska inte vara utan dig.
du gör en stor del av min dag.
dina smsa varje morgon "vaken? <3". när jag läst det är jag redo för dagen. utan det smset kliver jag inte upp förän du skriver. om du inte skriver typ halv åtta, då vet jag att du inte kommer. höhö.. ;)
huvudsaken är att jag älskar dig & det kommer jag alltid att göra.


vill lägga upp alla 1250 bilder jag har på oss i min dator här i inlägget. men det tar sån jävla tid..!
dessa får duga sålänge. ska ha lagt upp allihopa innan jag slutar blogga. låter lite omöjligt men ändå ;)

jag älskar dig, sabina gustavsson <3


Kommentarer
Postat av: sabina

aw,detsamma älskling! du är underbar, jag älskar dig sötnos! <333333333333

2011-08-31 @ 16:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0