Dag 6-11

Nu kommer fortsättningen! ;)

Dag 6, Min bästa vän.

Jag har två bästa vänner. Tänker inte utesluta någon av dom.
Sabina & Jennie. Det är min absolut allra bästa vänner, och jag skulle inte klarat mig såhär långt utan dom.
Älskar er, tjejer! :D

Dag 7, fem saker jag tycker om med mig själv respektive inte tycker om.

Herregud, sånt där är svårt!

Det jag tycker om med mig själv är väl mina ögon, mitt hår för tillfället, ibland när jag ser mig i spegeln kan jag faktiskt gilla allt jag ser, haha ;) Allt jag kommer på.

Det jag inte tycker om är min kropp, min vikt och mina ögonfransar!
Haha, hoppas dedär duger ;)

Dag 8, Mina föräldrar.

Min pappa heter Kenneth och är 41 år, jobbar någonstans i  Uppsala (vet inte vart, haha ;)).
Jag älskar min pappa jättemycket, jag har alltid varit pappa's lilla flicka. Kan prata med honom om nästan allt och han ser alltid mig i första hand ;) skämt åsido.
Underbara pappa!

Min mamma heter Maria och är 42, hon jobbar här i Knivsta på något boende för gamla människor vet inte vad de heter riktigt ;) Hon är underbar, har alltid  varit min förebild när jag vuxit upp. Hon har varit med om så mycket och är den starkaste människa jag känner.
Underbara mamma!

Dag 9, Mina syskon.

Min storesyster heter Victoria och är 16 år. Med tanke på att vi är så jämngamla så har vi samma kompisar och hänger i samma "umgängeskrets", så vi är tillsammans väldigt ofta.
När vi är hemma bråkar vi oftast men hon är samtidigt en väldigt nära vän till mig! Med henne kan jag prata om allt, och vi brukar sitta och bara snacka in till sena nätter. Det är skönt!

Min lillebror heter Jesper och är 12 år. Vi umgås inte direkt på kvällarna utomhus men när jag är hemma är jag med honom ganska mycket. Vi sitter ofta uppe på nätterna och spelar tvspel och har alltid roligt tillsammans.

Dag 10, Min passion.

Min passion.. Jag vet faktiskt inte riktigt. Min passion är nog mina vänner, tror jag.
Om någon snackar skit om mig, fine. Men om mina vänner? Fuckno, då är man körd på riktigt. Det är väl min passion, skulle jag tro.

Dag 11, Definationen av kärlek.

Vet inte riktigt vad som menas men jag skriver hur jag ser på kärleken.

Kärlek för mig är känslan, hur man trivs med personen.
När jag är kär känner jag fjärilar i magen, känner mig ofta nervös inför personen och vill inte släppa honom för en sekund! Men ibland kan ju för romantiskt och gulligt bli lite för mycket och då är de ju bara jobbigt.. ;)
(hände ofta i mitt senaste förhållande) ;)

Att vara kär är både positivt och negativt. Det är kul ibland, om man verkligen har den man är kär i! Om man är olyckligt kär blir det ju bara jobbigt och tråkigt..

Har inte så mycket mer att skriva om ämnet, så det får duga! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0