Herrejösses vad jag suger på att blogga

Men det får ni faktiskt leva med ett tag!
Känner mig aldrig riktigt bloggsugen just nu!

Idag är det fredag. Min syster fyller år. Grattis gumman!

Jag ska träffa Viktor igen, han kommer hit runt nio. Han spenderar natten här sen får vi se hur det blir imorgon! Kommer inte uppdatera något mer ikväll, får se imorgon! :D

Ser hur statistiken bara sjunker, det är INTE nice! Fast jag får nog skylla mig själv, känner jag ;)

Sitter just nu och lyssnar på låten Änglabarn av Ken Ring. Den är så grym! Älskar hans musik och aaaallt.

PUSSS


Me love <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske lite privat fråga, men var du gravid med simon?

2011-01-15 @ 02:16:36
Postat av: darius

DU HATAR JU BLLATTTTAR DIN RASSEEEE :HUR FAN. KAN DU GILLA KEN RING STRING

2011-01-17 @ 19:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0