Kanske borde blogga


Ser jag lagom taggad ut eller?
Jag är den längst bort för er som inte visste ;)
Bild tagen från
Emma's blogg!


 

Kände att jag kanske skulle blogga efter typ sådär tre dagar?
Haha, jag har faktiskt varit upptagen..

I lördags drog jag på bio med Viktor, sen blev de så att han stannade här tills idag? Haha ;) Så kan de gå :P
Vi har faktiskt inte gjort ett skit egentligen. Vi har sovit, och sovit och sovit. Kollat på tv och sen sovit lite mer, haha :D
Idag drog han runt 13.00, han skulle med bussen kvart över.

Och alla som har smsat, jag kan inte svara!! Mitt abonemang har gått ut så har liksom ingenting att smsa med kvar ;) Jag blir jättedeprimerad, för det tar typ lååång tid innan jag kan börja smsa igen!

Idag ska jag typ ut med min syster, ingen av oss har något att göra så vi drar ut senare ikväll och hittar på något!

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer
Postat av: emma

bra att du länkar rätt ;) haha

2011-01-10 @ 21:30:19
URL: http://emmavictoriaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0